diumenge, 26 de març de 2017

CONSTRUIM HISTÒRIES A PARTIR DE LES IMATGES .



Materials : 

10 fotografies triades a l'atzar 
Un espai per deixar-les visibles 
paper 
bolígraf 


Inici 

L'alumnat apunta les 10 fotografies tal com van sortint i es presenten. Una vegada finalitzades ordenen aquestes fent que totes hagin de sortir en la seva història . 

Un cop escrita la història , surten i presenten l'ordre establert de les fotografies. Es demana seguidament als companys i companyes que inventin quina possible història pot haver creat el seu amic o company de classe. 
Finalment els nois i noies llegeixen la seva història personal 


Desenvolupament de l'activitat 


Història 1 

El meu pare sempre deia que esperar un tren era algo important , perquè representava prendre una decisió . Jo , que fins als 14 anys , agafava el tren mol habitualment , ja que la bicicleta no la vaig tenir fins els 15 , em donava compte que no només importava la decisió , sinó el temps que perdies esperant-lo.

Els meus pares també valoraven molts els regals , i el que tenies. Va ser per això que en tota la meva infantesa  únicament vaig tenir una nina preciosa d'ulls grans i cabell negre. 

L'estiu dels meus 16 anys